سئو، دیجیتال مارکتینگ و سرفصل های آن:
دیجیتال مارکتینگ
اهیمت تبلیغات و برندینگ
search engines optimization یا SEO چیست؟
تاریخچه و اهمیت سئو
رابطه گوگل با سئو
رتبه بندی سایتها
استفاده صحیح از عکسهای سایت برای بهینه کردن موتور جستجو
گوگل کنسول (گوگل وبمستر)
تگ های معنی دار برای موتور جستجو
google trends چیست؟
دنیا در حال جستجوی چه کلماتی است؟
خوراک گوگل چیست؟
بازاریابی محتوا
تکنیک های تولید محتوا
تکنیک های مرسوم سئو
مروری بر لینک سازی
آشنایی با الگوریتمهای گوگل
معرفی افزونههای حرفهای سئو در وردپرس
برای شرکت در کلاس های آفلاین دوره جامع وبسایت اینجا کلیک نمایید.
سئو به مجموعهای از روشها و فنون اطلاق میشود که با هدف بهبود رتبهبندی و افزایش ترافیک سایتها در موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل، بینگ و یا یاهو به کار گرفته میشود. به طور کلی این دوره آموزشی در قالب پوشش مباحث بسیاری دربارهی بهینهسازی محتوا و وبسایت به منظور افزایش ترافیک و رتبهبندی سایتها در موتورهای جستجوی اینترنتی بررسی میشود. برخی از مباحثی که در دوره آموزشی سئو مورد بررسی قرار میگیرند، شامل: کلمات کلیدی، بررسی رقبا، ارزیابی سایت، بهبود سرعت بارگذاری، بهبود تجربهی کاربری و روشهای ساخت لینک میباشد.
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ، یک دوره آموزشی کوتاه مدت است که به افرادی که به دنبال کسب دانش در زمینه بازاریابی دیجیتال هستند، کمک میکند تا مفاهیم پایه و ابزارهای اصلی دیجیتال مارکتینگ را فرا بگیرند. این دوره شامل مباحثی از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، تبلیغات در شبکههای اجتماعی، ایمیل کوچینگ، بازاریابی محتوا و غیره است. طی این دوره، شرکت کنندگان با اصول و روشهای بازاریابی دیجیتال آشنا میشوند و با استفاده از ابزارهای مختلف، میتوانند توانایی خود در بازاریابی و تبلیغات را ارتقاء دهند و نیز فرصتهای شغلی بسیار در این زمینه را برای خود خلق کنند.