شرایط ثبت نام کلاس و آزمون


قوانین و مقررات شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین

اساتید و دانش‌پژوهان گرامی،
لطفا پیش از عضویت و استفاده از خدمات غیر حضوری(مجازی)، قوانین فعالیت و بهره‌مندی از خدمات این سامانه را به‌ دقت مطالعه فرماييد.
این سامانه در جهت ارتقاء عدالت آموزشی و ایجاد فرصت یادگیری و رقابت برابر برای همه داوطلبان در اقصی نقاط کشور فراهم گردیده است و امید است گامی در جهت ارتقاء سطح آموزش و یادگیری کشور عزیزمان برداشته باشد.
سامانه حاضر، یک سامانه یادگیری آنلاین است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران و مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌‏کند و ‌به عنوان یک سامانه آموزش الکترونیکی،  تمام قوانین مکتوب و یا عرفی حاكم بر کشور را محترم می‌شمارد و خود را موظف به پیروی از آن‌ها می‌داند.
هنگام ثبت نام در دوره‌های آموزشی این سامانه توسط دانشجویان، تکمیل اطلاعات صحیح دانشجو و ارائه تصویر از کارت ملی اجباری است. چنانچه در ارائه مدارک و اطلاعات وارد شده تناقضی مشاهده شود، در صورت جعل اسناد و یا موارد مشابه، حساب کاربری غیرفعال خواهد شد و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
تمام تعاملات بین استاد و دانش پژوه باید از طریق این سامانه صورت گیرد. در صورت مشاهده موارد مشکوکی اعم از انجام پرداختی‌ها خارج از سامانه، حساب کاربری استاد و دانش پژوه خاطی برای همیشه حذف خواهد شد.
چنانچه کاربران با ایجاد حساب‌های کاربری مختلف سعی در ایجاد اختلال در سامانه و دیگر کاربران داشته باشند، بدون هیچگونه تذکری حساب کاربری آنها حذف و پیگرد قانونی خواهد داشت.
کلاس‌های مجازی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و باید تمام اصول یک کلاس حضوری رسمی در آن رعایت شود و در صورت مشاهده هر نوع مغایرتی با قوانین، بدون هیچگونه تذکری حساب کاربری کاربر خاطی حذف و پیگرد قانونی خواهد داشت.
در صورت بروز هر نوع مشکل غیر مترقبه هنگام برگزاری کلاس مجازی مانند قطع شدن اینترنت، قطع شدن برق و موارد مشابه از جانب استاد، تشکیل کلاس جبرانی فوق با اطلاع‌رسانی قبلی به دانشجویان برگزار خواهد شد.
کلاس‌­ها درتمام روزها (حتی تعطیلات رسمی) و طبق برنامه اعلان شده برگزار می‌­گردد و در صورت برگزار نشدن کلاس اطلاع ­رسانی صورت می­‌گیرد.
قوانین ضبط و استفاده مجدد از ویدیوی کلاس به صلاحدید استاد و تیم مدیریتی می‌باشد و در صفحه دوره، نوع دسترسی به ویدیوها قید می‌شود. جهت آگاهی دقیق از این قوانین، نوع و سطح دسترسی به ویدیوی کلاس‌ها ذیلا تشریح می‌گردد:
۱. ویدیو با لینک بازپخش: استفاده از ویدیوها به صورت آنلاین و با استفاده از لینک بازپخش بوده و قابلیت دانلود ندارد. همچنین مدت زمان استفاده از ویدیو محدود بوده و حداکثر تا زمان کنکور همان سال اعتبار دارد. در غیراینصورت، در بخش توضیحات دوره، مدت دسترسی به لینک بازپخش قید می‌گردد. بدیهی است پس از پایان این مدت، ویدیو قابل مشاهده و در دسترسی نخواهد بود. دانشجویان توجه فرمایند که استفاده از لینک بازپخش فقط بر روی سیستم عامل ویندوز قابل اجرا می‌باشد.
۲. ویدیوی قفل گذاری شده با قابلیت دانلود: استفاده از ویدیوهای دانلودی قفل‌گذاری شده با پخش کننده مخصوص درس قابل پخش خواهد بود (پخش کننده درس نیاز به دسترسی نرم‌افزارهای مشکوک به ضبط در حال اجرا دارد تا نرم‌افزارهای ناقض قوانین را شناسایی کند) و فقط بر روی یک سیستم قابل استفاده است. لذا در انتخاب دستگاه موردنظر (کامپیوتر یا لپ‌تاپ با سیستم عامل ویندوز) دقت نمایید. همچنین ویدیوها از لحاظ زمانی، قابلیت استفاده محدود به کنکور پیش رو را دارد..
شرکت در کلاس‌های قفل گذاری شده با نرم افزار مربوطه و در سیستم عامل ویندوز قابل انجام است. برنامه کلاس نیاز به دسترسی نرم‌افزارهای مشکوک به ضبط در حال اجرا دارد تا نرم‌افزارهای ناقض قوانین را شناسایی کند.
خرید و فروش، تکثیر و انتشار کلاس‌های مجازی ضبط شده مجاز نمی باشد و هر گونه کپی برداری از خدمات، محتوای سایت و ویدیوهای ضبط شده و سوء استفاده از حساب‌های کاربری، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، موجب پیگرد قانونی خواهد بود و حساب کاربری شخص خاطی نیز حذف می‌‏شود. (تخلفات و مجازات ها در خصوص قانون حمایت حقوق مولفان و حق نشر – ماده ٢٣- هرکس تمام یا قسمتی از اثر دیگری را که مورد حمایت این قانون است به نام خود یا به نام پدید آورنده بدون اجازه او یا عامداً به شخص دیگری غیر از پدید آورنده، نشر یا پخش یا عرضه کند به حبس تادیبی از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.)
کلاس یا ویدیوی بعضی از کلاس‌ها به دلیل جلوگیری از انتشار غیرقانونی، رمزگذاری خواهد شد و با برنامه کلاس یا پخش کننده مخصوص درس قابل پخش خواهد بود. برنامه کلاس یا پخش کننده درس نیاز به دسترسی نرم‌افزارهای مشکوک به ضبط در حال اجرا دارد تا نرم‌افزارهای ناقض قوانین را شناسایی کند. برای شناسایی موارد مشکوک از گزارش‌های وبسایت، کلاس و پخش کننده ویدیو استفاده می‌شود، همچنین در صورت تکثیر یا انتشار غیرمجاز، از این اطلاعات برای پیگردهای قانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دانش پژوهان موظف هستند تا هنگام درج نظر خود درباره‏ استاد و کیفیت کلاس، انصاف را رعایت کرده و از درج کلمات توهین‏‌آمیز، هتک حرمت و مطالب مبتذل پرهیز کنند.
برنامه زمان‌بندی کلاس‌ها در صفحه تعریف دوره مشخص شده است و چنانچه بر حسب مورد تغییراتی در زمان برگزاری کلاس ایجاد شود، از طریق پیامک به شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.
تشکیل کلاس منوط به حد نصاب رسیدن ظرفیت کلاس می‌­باشد و در صورت عدم تشکیل کلاس به هر دلیلی اعم از به حد نصاب نرسیدن ظرفیت کلاس و غیره، صرفاً مبلغ دریافتی از دانشجو عودت خواهد شد و تعهد دیگری در این مورد وجود ندارد.
هر ساعت درسی برای برگزاری یک کلاس در این سامانه، معادل ۵۰ دقیقه محاسبه می‌­شود و ۱۰ دقیقه آن به استراحت استاد و دانشجویان اختصاص می­‌یابد.
در فرآیند ثبت‌نام و شرکت در دوره، امکان استفاده کلاس توسط دانشجویان دیگر به صورت اشتراکی و انتقال کلاس به شخص غیر وجود ندارد. در فرآیند ثبت‌نام و شرکت در دوره، امکان استفاده کلاس توسط دانشجویان دیگر به صورت اشتراکی و انتقال کلاس به شخص غیر وجود ندارد. در صورت مشاهده بدون هیچگونه تذکری حساب کاربری حذف و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
در صورت انصراف دانشجو در دوره آموزشی، شهریه پرداختی پس از ثبت‌نام و پیش از شروع کلاس با ارائه درخواست با کسر 40 درصد قابل استرداد است. همچنین امکان انصراف دانش‌پژوه از کلاس بعد از شروع یا حین برگزاری، امکان پذیر نمی‌باشد.
ثبت ­نام در "آزمون­ آزمایشی" و "کلاس های نکته و تست" قطعی بوده و به منظور حفظ جامعیت و کیفیت­، فرآیند انصراف برای آن در نظر گرفته نشده است.
در صورت موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، نام داوطلب در لیست قبولی­‌ها درج می­گردد.
این سامانه ضمن احترام به حقوق کاربران گرامی، خود را مجاز می داند تا در صورت لزوم، به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین و مقررات اقدام نماید.


قوانین و مقررات شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های حضوری

  • شرایط عمومی ثبت ­نام :
  1. رعایت شئونات اسلامی و پوشش مناسب برای شرکت­کنندگان در کلاس­ها و آزمون­های آزمایشی الزامی می­باشد.
تبصره: پوشش خانم­ها مطابق پوشش مصوب موسسات آموزش عالی و دانشگاه­ها می­باشد. (مانتوی بلند و متعارف، مقنعه و عدم رویت موی سر)
  1. تشکیل کلاس منوط به حد نصاب رسیدن ظرفیت کلاس می­باشد و در صورت عدم تشکیل کلاس به هر دلیلی اعم از به حد نصاب نرسیدن ظرفیت کلاس و غیره، مرکز خدمات آموزشی نصیر صرفاً مبلغ دریافتی از دانش­جو را عودت داده و تعهد دیگری در این مورد ندارد.
  2. در صورت موفقیت در آزمون کارشناسی­ارشد ویا دکتری، نام و تصویر دانش­جو در لیست قبولی­های مرکز خدمات آموزشی نصیر درج خواهد شد.
  3. در صورت حضور دانش­جو در یک کلاس با کدی غیر از کدهای ثبت­نام شده توسط وی، از حضور در کلیه کلاس­های ثبت­نامی (بدون عودت شهریه) جلوگیری خواهد شد.
  4. جلسه فوق­العاده کلاس­ها با هماهنگی استاد و اکثریت دانش­جویان آن کلاس تعیین و برگزار می­گردد.
  5. در صورت همراه نداشتن پرینت کارت دانش­جویی از ورود دانش­جو به محل تشکیل کلاس­ها ممانعت خواهد شد.
  6. دواطلبان نمی­توانند صدای اساتید و فیلم کلاس­ها را بدون هماهنگی با استاد درس و مرکز خدمات آموزشی نصیر ضبط نمایند.
* در صورت عدم رعایت شرایط فوق، این مرکز می­تواند بدون عودت شهریه پرداختی از حضور فرد در کلاس­ها جلوگیری نماید.
þ شرایط انصراف: حضوری/تلفنی
  1. در صورت انصراف تا حداکثر یک هفته قبل از شروع دوره، 60 درصد هزینه کلاس عودت داده می­شود.
  2. به منظور حفظ جامعیت و کیفیت دوره ، از یک هفته پیش از شروع دوره فرآیند انصراف در نظرگرفته نشده و در صورت انصراف مبلغی عودت داده نخواهد شد.
  3. در صورتی که در هر یک از بازه­های زمانی تعریف شده در بندهای 1 و 2 ثبت­نام کلاسی صورت گیرد، قانون مربوط به آن بند لازم الاجراست.
  4. تعویض یک عنوان درسی با عنوان درسی دیگر به منزله انصراف از یک درس و اضافه کردن درس دیگر بوده و مشمول بندهای 1و2 می­گردد.
  5. تغییر زمان (کد) یک عنوان درسی با کد دیگر همان استاد در دو هفته اول شروع دوره (بدون توجه به زمان ثبت­نام فرد و یا تعداد جلسات تشکیل شده) در صورت هماهنگی با دفتر و دارا بودن ظرفیت برای کد جدید بلامانع است و پس از گذشت دو هفته اول آغاز دوره به هیچ عنوان امکان­پذیر نیست.
  6. فرآیند عودت هزینه­ها تحت هر عنوان که باشد در طول دوره انجام خواهد شد.
  • نکات مهم:
* هر ساعت درسی، معادل پنجاه دقیقه محاسبه می­شود.
* کلاس­های نصیر در تمام روزها(حتی تعطیلات رسمی) برگزار می­گردد و در صورت برگزار نشدن کلاس در هر زمان اطلاع­رسانی لازم انجام می­گیرد.
* دانشجویان موظفند اطلاعیه­های نصب شده در تابلوی کلاس­ها و همچنین پیامک­های ارسالی از طرف موسسه را به دقت مطالعه نمایند.
* پس از ثبت­نام برای داوطلب صورت حساب مالی مهر شده صادر می­شود.این صورت حساب صرفا جهت اطلاع دانشجو می باشد داوطلب می بایست پس از ثبت نام با مراجعه به سایت و ورود به صفحه مختص به خود کارت دانشجویی خود را عکسدار کرده و پرینت آن را با مراجعه به دفتر مرکز مهر نموده و از آن برای رفت و آمد به کلاس استفاده کند و پس از هر تغییر در پرونده ثبت نامی(حذف،اضافه،عملیات مالی و...) صورت حساب قبلی را تحویل داده و صورت حساب جدید دریافت کنند.


موارد تخفيف و اقساط کلاس هاي ارشد مرکز خدمات آموزشی نصير

موارد تخفیف آزمون ها و کلاس های نصیر

 شرايط اقساط:

  • 50 درصد فيش بانکي،50 درصد باقيمانده یک فقره چک
  • 50 درصد فیش بانکی، 50 درصد باقیمانده طی دو فقره چک

تذکرات:

  • متقاضيان ثبت نام اقساطي هنگام ثبت نام حتما چک به همراه داشته باشند.
  • جهت ثبت نام وجه نقد و يا همراه داشتن کارت بانکي عضو شبکه شتاب الزامي است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.